dinsdag 1 juli 2014

Review | Max & More Eyeshadow palette Blue Eyes (action)

Ik heb al veel over deze nieuwe oogschaduw paletten van de Action gelezen en gisteren heb ik er 3 kunnen scoren bij de Action.
Vandaag laat ik swatches + een ooglook zien van het Blue Eyes palette.
Kijken jullie mee?


Het palette zit netjes verpakt zoals alles van het merk Max. Ook is het merk dierproefvrij.

Dit palette voor blauwe ogen bevat bruin/oranje tinten en groene tinten. Matte en shimmer.


Het palette zelf is glimmend zwart en met 12 kleuren oogschaduw. De oogschaduw vakjes zijn 1,5 x 1,5 cm, niet heel groot maar je kan er gelukkig wel goed in met je kwast.


Swatches:
 1e rij:

2e rij:

Het pigment valt me reuze mee! Ik had dit niet verwacht, vooral de groene tinten vind ik erg mooi!

 Ooglook met de 1e rij:

 Ooglook met de 2e rij:

Ik heb ook 2 ooglooks gemaakt, zie hierboven het resultaat. Je krijgt wel een beetje fall out maar gewoon goed je kwast aftikken. De groene kleur die ik draag op mijn ooglid vervaagde wel een beetje tijdens het blenden dus heb daarna nog een beetje groen aangebracht.


De Max and More eyeshadow paletten kosten maar €0,79 p/st.! En dat is echt super goedkoop voor dit palette.

Ik heb nog 2 andere varianten en daar komen nog reviews van.

Hebben jullie ze al gespot bij de Action?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails