zondag 27 juli 2014

Nieuwe Etos nagel producten

Etos heeft sinds kort leuke zomerse nagelproducten in het assortiment. Ik ontving een aantal producten en vandaag vertel ik jullie hier meer over.



Aller eerst een pakje met 4 neon kleuren mini beads.
Je kan deze over je hele nagel strooien of midden in een bloem etc. €2,99

Mooie ombre/gradient nagelvijl in boomerang vorm, deze heeft 2 verschillende gritt kanten.
Erg fijne vijl, goed stevig en natuurlijk een prachtig uiterlijk! €1,99

Nagelstickertjes in hartjes vorm in 6 verschillende kleuren. Ze zijn niet heel dik dus je voelt ze haast niet op je nagels. €2,49

Nagel sjabloontjes, ben er nooit zo'n fan van want je lak moet super goed droog zijn en bij mij gaat de lak er altijd onder door... Maar de plaatjes zijn wel erg leuk! €2,49


Ik heb de producten ook uitgetest:

Op mijn wijsvinger en pink heb ik de sjabloontjes gebruikt. Het is niet echt goed gelukt want op mijn wijsvinger schuurde het sjabloontjes toen ik deze eraf wilde halen en de binnenkant van de bloem zit nog op mijn nagels. Op mijn pink is het ook niet helemaal goed, de sjablonen zitten echt super goed vast op je nagels en je krijgt ze er bijna niet meer af....
Het is een soort van plastic, het zijn geen sjabloon stickers.

De mini beads en hartjes stickers zijn wel erg leuk.

Deze en nog veel meer producten zijn verkrijgbaar bij de Etos.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails