vrijdag 11 juli 2014

Laatste WK nailart

Helaas de laatste wk nailart.... het nederlands elftal heeft verloren en speelt morgen voor de 3e en 4e plaats tegen Brazilië. Ik had voor Woensdag nog een nailart gemaakt en laat deze toch nog even zien.



Wie had nou eigenlijk verwacht dat we de groepfases zouden overleven? Nou ik niet hoor!
Dus het is super knap dat Oranje de halve finale gehaald heeft. En ja verloren met penalty's tegen Argentinië, tjsa dat is gewoon zuur, maar verliezen is altijd niet leuk.


Van Gaal had gewoon nog 1 wissel moeten overlaten en de keeper wisselen maar ach... Duitsland maakt Argentinië helemaal af Zondag in de finale. Net zoals Duitsland deed tegen Brazilië.

Nu nog even over mijn nagels, ik heb ze oranje gelakt behalve mijn ring vinger, daar heb ik de vlag op gemaakt. Op mijn pink en wijsvinger heb ik met een striper rood/wit/blauw gemaakt. Op mijn duim en middelvinger met een dotting tool stipjes.


Gaan jullie de finale kijken?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails