maandag 7 juli 2014

COTM - Beach Nailart

Een tijdje geleden kreeg ik een leuk mailtje van Cindy van de blog http://www.brilliantnails.nl/  of ik het leuk vond om met een nailart challange met andere bloggers.
Dit leek mij super leuk en inmiddels doen we de challange met totaal 11 meiden.
Elke maand is er een thema en daarvoor maak je dan een nailart en komt op de eerste maandag van de maand online. 
Dit is de eerste maand en deze maand was het thema beach/vakantie.
In dit artikel laat ik mijn inzending zien en van de andere deelnemers. Ook is er onderaan dit artikel een poll dat je kan stemmen welke je het mooist vind.

Dit is mijn inzending:






Dit is de inzending van Bianca:

Julia:

Esmee:

Judith:

XNailartForYou:

Miriam:

Cindy:

Lonneke:

Mirjam:

Ilse:


Hieronder kan je stemmen:

Welke beach nailart vind jij het mooist?
  
pollcode.com free polls 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails