zaterdag 12 juli 2014

Aussie Miracle Dry droogshampoo

Ik heb helaas last van vet haar en soms heb ik gewoon geen zin of tijd om mijn haar te wassen en dan komt een droogshampoo goed van pas, helaas heb ik nog niet een goede kunnen vinden maar ik heb laatst de mogelijkheid gekregen om de nieuwe Aussie droogshampoo te testen.
Vandaag vertel ik jullie hier meer over.




Er zijn 3 soorten verkrijgbaar:
Mega Instant is een (de naam zegt het al) mega oppepper én opfrisser voor je haar. Een spritz, een
snelle borstel door je haar en – whoehoe – je bent klaar om te gaan… met haar dat er fantástisch
uitziet!
Aussome Volume is een ‘go’ om er op los te bouncen met frisse en volle lokken. De ideale boost voor
fijn en futloos haar.
Colour Mate helpt je kleur te beschermen. En omdat je je haar minder vaak hoeft te wassen, gaat je
kleur ook langer mee. Wat wil je nog meer?!

Ik heb de Aussome Volume gebruikt want mijn haar is altijd zo dun en futloos helaas.
Het insprayen gaat gemakkelijk, het wordt wit en dan even goed je haar doorkammen en in model doen.
De geur ruikt super lekker en deze geur blijf je de hele dag ook ruiken.

Ik weet het niet maar mijn haar vind ik toch nog een beetje vies aan voelen, ik voel gewoon dat er iets in mijn haar zit en ik vind mijn haar er niet minder vet uitzien, wel wat meer volume maar verder geen verschil.

Ik vind het voor mij niet zo, moet gewoon maar vaker tijd maken op mijn haar te wassen, dat is toch het beste...

  • Aussie Miracle Dry Shampoo Mega Instant (180 ml) € 7,11
  • Aussie Miracle Dry Shampoo Aussome Volume (180 ml) € 7,11
  • Aussie Miracle Dry Shampoo Colour Mate (180ml) € 7,11

De Aussie Miracle Dry Shampoo Collectie bestaat uit drie varianten (Mega Instant, Aussome Volume and Colour Mate) en is vanaf augustus verkrijgbaar bij ETOS en Kruidvat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails