maandag 14 juli 2014

5 jarig bestaan NailGloss

Vandaag bestaat mijn blog precies 5 jaar! De bijbehorende winactie is natuurlijk al online gekomen en de winnaars hebben de leuke pakketten ook al binnen.


Vandaag is het dus precies 5 jaar geleden en ik weet het nog precies, ik was op de camping binnen met mijn laptop en ik volgde altijd al andere blogs en ik was al bekend met een blog maken op blogger, want ik had al een blog over Stardoll (kennen jullie dat nog?:)) dus ik besloot op Blogger een beautyblog te maken.
Ik moest wel even nadenken over de naam want om een beautyblog te maken kwam zo in mijn op. Maar opeens kwam de naam NailGloss in me op. Want je hebt natuurlijk al misslipgloss en beautygloss en ik besloot mijn blog meer te richten op nagels dus vandaar deze naam.

Fijne dag!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails