vrijdag 27 juni 2014

Zonnebril van zonnebrillen.com

Afgelopen week is officieel de zomer begonnen en daar hoort natuurlijk een goede en mooie zonnebril bij.
Ik heb er laatst 1 besteld bij Zonnebrillen.com. Deze webshop verkoopt heel veel soorten, dames en heren van verschillende merken.


Ik heb het model Jackie van het merk Sinner in de kleur Sintec Brown.
De levering is redelijk snel, woensdag in de middag besteld en vrijdag in huis.

De zonnebril zat goed verpakt in een doosje met allemaal foam, helaas zat de zonnebril zelf niet in een koker ofzo, dat is wel jammer.


Het model vind ik erg mooi en past mij ook goed, sluit goed aan. Daarin merk je echt verschil in een goede zonnebril of een duurdere. Dit zit gewoon veel beter.


Ik ben super blij met mijn nieuwe zonnebril! Het is altijd lastig om via internet een zonnebril te bestellen omdat je het niet kan passen maar ben erg tevreden met deze.

Deze zonnebril kan je hier kopen en kost €40,-


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails