donderdag 19 juni 2014

Swatches | Yes Love Nagellak

Van het merk Yes Love hebben we sinds kort nagellak in onze winkel te koop. Yes Love heeft prachtige kleuren in haar assortiment, neon, glow in the dark, speckeld, echt van alles!
Ik koos voor 3 effen kleuren om te testen.
Kijken jullie mee?

Je moet natuurlijk wel weten wat je verkoopt , ik zelf was nog niet bekend met de Yes Love nagellak dus ik moest ze natuurlijk wel even testen.
Ze hebben een inhoud van 16ML! Echt super veel dus.
Het kwastje is van normaal formaat.


W42:

Een prachtig neon roze kleurtje, deze draag ik nu ook op mijn tenen, super zomers.
Deze dekt in 2 laagjes.

T3:

Mint groen, ik houd ervan. Prachtige kleur wat goed dekt in 2 laagjes.

T4:

Ik koos ook voor een zachter roze kleurtje, ook deze dekt in 2 laagjes.

Het zijn erg mooie lakjes en ze drogen ook snel. Ze gaan ook super hard in de winkel vooral de neon speckled.

Ze kosten bij ons €2,- p/st. te koop bij :
Mardy's Nail&MakeUp Shop 
Nootweg 89A te Loosdrecht.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails