vrijdag 6 juni 2014

Swatches | P2 Dress Code Happy Blushes

In Duitsland kocht ik 2 prachtige blushes van het merk P2 uit de 'Dress Code Happy collectie'.


Ik zag deze 2 prachtige blushes liggen en zonder er bij na te denken stopte ik ze beide in mijn winkelmandje want wat zijn ze prachtig zeg!


Ze zijn verkrijgbaar in 2 kleuren 010 Sweetheart en 020 Sweet Melody.
Beide hebben 3 kleuren en in elk vakje hebben ze hartjes. Erg mooi!

010 Sweetheart:
Deze heeft een fuchsia, lila en peach kleur.

zonder - met blush onder daglicht - met blush onder daglicht lamp.

020 Sweet Melody:
Deze heeft een bruine, peach en beige kleur.

zonder - met blush onder daglicht - met blush onder daglicht lamp.

Swatches:
 Deze foto wilde maar niet draaien maar dan maar even zo

Beide zijn goed gepigmenteerd en bevatten een lichte shimmer

Ik vind ze beide erg mooi en heb ze ook al vaak gedragen sinds ik ze heb.

Ze kosten €3,65 p/st. en verkrijgbaar in Duitsland bij de DM.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails