dinsdag 3 juni 2014

Swatches | Essence Viva Brasil

In Duitsland kocht ik van de Essence Viva Brasil collectie o.a 2 nagellakjes, een roze en een groene.
Als het goed is komt deze collectie niet naar Nederland maar wel naar Belgiƫ.
Vandaag swatch ik de 2 mooie kleuren voor jullie.



Ik kocht een roze kleurtje genaamd; 01 I ♥ Brasil en een groen kleurtje 02 Everbody Salsa.
De flesjes zijn de normale flesjes zoals ook in het standaard assortiment, dat vind ik eigenlijk wat minder leuk, ik vind het altijd leuk als de flesjes van een LE een andere vorm hebben.
Maar deze kwastje zijn wel erg fijn, mooi breed en afgerond waardoor ik fijn kan lakken.


01 I ♥ Brasil:

01 is een gewoon roze kleurtje zonder shimmer o.i.d.
Deze dekt met 2 laagjes.

 02 Everbody Salsa:

Mooi groen is niet lelijk toch? Ik vind dit echt een mooie frisse kleur groen.
Je moet er van houden maar deze dekt goed in 2 laagjes.

Ik betaalde in Duitsland er €1,55 p/st. voor.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails