zondag 1 juni 2014

Soap World deel 2

Deel 1 is al online gekomen en vandaag heb ik deel 2 voor jullie met nog 4 heerlijke zepen.


Informatie:
Sinds een aantal jaren produceren wij toiletzeep in velerlei vormen en samenstellingen.
Kleuren, geuren en vormgeving spelen uiteraard een belangrijke rol. Vooral belangrijk om te weten is dat er al heel veel mogelijk is bij afname van kleine aantallen.
Er zijn diverse soorten zeep die wij produceren, alles op plantaardige basis en van goede kwaliteit en niet getest op dieren. 

In dit artikel bespreek ik:
- wit vierkant zeep met lammetje erop
- rode Betuwe fruitzeep
- 2 kleine witte vierkante zeepjes met een schaapje en een roosje.


  • Wit vierkant zeep met lammetje:

Deze ruikt heerlijk maar lijkt een beetje op de zeep van mijn oma als je begrijpt wat ik bedoel. Oma's hebben altijd zo'n specifieke zeep geur.


  • Rode Betuwe fruitzeep kers:

Dit is ook weer een zeep met de geur kers maar ik nou weer echt kers ruik dat weet ik niet. Maar deze ruikt wel heerlijk fris. Hier zitten ook stukjes in zodat je huid lichtjes wordt gescrubd.


  • 2 kleine witte vierkante zeepjes met een schaapje en een roosje:

Dit zijn 2 leuke gastenzeepjes. Die met het schaapje erop vind ik het lekkerst ruiken, lijkt een beetje qua geur op de grotere met het lammetje erop. Die met het roosje erop vind ik niet heel lekker ruiken eerlijk gezegd.

Dit zijn ook weer heerlijke zepen in gebruik en ook super leuk om cadeau te geven , mijn oma heeft de witten zepen al in beslag genomen;)
Al deze zepen zijn verkrijgbaar op Soap World. Ze hebben trouwens nog veel meer leuke zepen.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails