zaterdag 21 juni 2014

P2 Catch The Glow Blush 010 Beach Beauty

Deze prachtige blush zag ik in Duitsland staan van het merk P2, deze komt uit de Catch The Glow collectie.
De blush vond ik erg lijken om Sleek Rose Gold maar deze is iets minder goud.


Op deze foto klopt de kleur totaal niet, de blush is echt meer roze met licht gouden shimmers, zoals op de 2e en 3e foto.

Dit is nr. 10 Beach Beauty en de hadden ook nog een andere kleur.


Het uiterlijk is leuk alleen mis ik nog iets binnen in, het zwarte gedeelte is zo leeg, het had wel leuk geweest als er een spiegel in zat.


De kleur is dus roze met gouden shimmer.


Swatch:


Het pigment is goed, mooie shimmer erin en een goed kleurtje. Ik ben erg blij met deze blush, lijkt een heel klein beetje op Sleek Rose Gold en die draag ik echt bijna elke dag.

Ik kocht deze blush voor €3,65 in Duitsland bij de DM.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails