woensdag 4 juni 2014

Nailart how to | Smoking

Ik maak best vaak nailart op pop sticks en nagellakwielen maar misschien vinden jullie het leuk om daar van een how to te zien?
Dus bij deze de eerste!
Ik heb stap voor stap foto's gemaakt zodat jullie het gemakkelijk na kunnen maken.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dan doe ik het wellicht nog een andere keer.



Dit keer laat ik stap voor stap een smoking zien.

Stap 1: Lak de nagels wit, laat dit drogen en pak dan je zwarte striper erbij en maak 2 strepen zoals op bovenstaande foto bij stap 1.

Stap 2: Vul het gedeelte in met zwarte nagellak

Stap 3: Pak je dotting tool erbij en zet 3 stippen

Stap 4: Maak met je zwarte striper de vorm van het strikje zoals op de foto.

Stap 5: Kleur het strikje in en je bent klaar!

Om het beter te laten zitten kan je nog een topcoat aanbrengen maar laat eerst alles goed drogen anders gaat het strepen.

Willen jullie dit vaker zien?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails