dinsdag 24 juni 2014

Nailart How to | Flower

Deze bloemen nailart hebben jullie al een aantal keer gezien op mijn blog en het leek mij wel leuk om ook deze stap voor stap te laten zien.



1&2: Maak een french manicure, dit kan je zelf doen of met behulp van een sticker zoals ik heb gedaan.
3: Maak de belijning van de bloemen met een witte striper. Ik heb 3 bloem blaadjes gemaakt.
4: Kleur ze in met je striper.
5: Maak nu met je zwarte striper om de witte blaadjes strepen zoals op de foto. Zet in de blaadjes 2 kleine streepjes, ik heb dit gedaan met 2 kleuren blauw.
6: Zet stipjes met wit en blauw en je dotting tool. Ook in het hart van je bloem heb ik witte stipjes gezet.

Topcoat als het goed droog is en je bent klaar!

Ik hoop dat het duidelijk is zodat jullie het ook kunnen maken.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails