woensdag 11 juni 2014

Essence Hup Holland Hup!

Het WK gaat morgen beginnen en iedereen is in oranje sfeer, ook Essence heeft een toepasselijke collectie genaamd Hup Holland Hup!
Van deze collectie kocht ik de rode en witte nagellak.
Kijken jullie mee?


Ik hoopte zo dat de witte nagellak goed zou dekken dus heb er meteen 2 van gekocht.
De flesjes en kwastjes zijn zoals de normale nagellak uit het standaard assortiment.
Een fijn breed kwastje dus!


01 Topscores:

Ik zocht nog een goede rode nagellak en dat is deze, mooi rood en dekt goed in 2 laagjes.

 02 Hattrick!:

Wauw echt wit! super blij ben ik met dit witte lakje, wit is altijd handig om te hebben als het maar goed dekt en snel droogt dat is het handig voor nailart.
Mijn witte nagellak die ik nu heb droogt erg traag helaas dus kon wel een nieuwe witte gebruiken dus heb er meteen 2 van gekocht.

En deze droogt én dekt ook nog eens super goed, namelijk in 2 laagjes.!

Ze kosten maar €1,69 p/st. en zijn tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails