dinsdag 6 mei 2014

Swatches | W7 Nagellak

Ik kocht ook bij de op=op voordeelshop 2 nagellakjes van het merk W7, het was namelijk 2 voor €5,-.

Ik was al een lange tijd op zoek naar het rechtste lakje op de foto, namelijk 'Lava Flow', deze had ik al op vele blogs gezien maar nog nooit in de winkels. Maar laatst stond deze er wel en ik besloot om er nog een ander lakje bij te kopen aangezien het 2 voor €5,- is.
Ik koos voor een roze lakje met suede effect.
 

 
Het zijn mooie dikke flesjes, ze bevatten namelijk 15ML.

Het kwastje is wel wat aan de kleine kant:
 
Suede Effect 140 Pink Suede:


Deze dekt al in 2 laagjes en de kleur is echt heel mooi, ook droogt het goed suede op.
Erg mooi kleurtje.
 
97 Lava Flow:

Dit is een glitter lakje met een witte melk achtige basis met rode en blauwe kleine glittertjes erin.
Op de foto's draag ik ook 2 laagjes, het is nog niet helemaal dekkend maar vond het goed zo, anders wordt het zo druk met allemaal glitters over elkaar heen.
 
Ik vind het echt fijne lakjes, lakken goed en drogen ook snel.
 
Ik kocht ze bij de op=op voordeel shop voor 2 voor €5,-, wat helemaal niet duur is.
 
Heb jij W7 lakjes?
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails