dinsdag 27 mei 2014

Swatches | Crystal Nagellak Setje

Ik kocht bij de Big Bazar een tijdje geleden ook een Crystal nagellak setje, het setje zag er erg mooi uit en voor dat geld hoefde ik deze niet te laten liggen.
Vandaag swatch ik deze.

Er waren meerdere kleuren combinatie's maar ik koos voor een donker blauw nagellakje met roze crystal lak.


Het zijn kleine vierkante flesjes.

Mooi hé dat crystal nagellakje?

Maar helaas toen ik deze wilde gaan swatchen bleek het crystal lakje helemaal dik te zijn dus ik er nagellak verdunner in gedaan en geschud maar het hielp niks maar ik wilde deze toch swatchen voor jullie dus besloot het te proberen, het is aardig gelukt, een beetje gedept maar dat is sowieso beter bij dit soort nagellak omdat er erg dikke en grote stukjes in zitten.


Het blauwe lakje dekt perfect in 2 laagjes en daarover heen 1 laagje crystal lak.



De blauwe lak droogt prima, alleen het dikke crystal lakje niet, dus ik heb het er meteen maar weer afgehaald...

Erg jammer van dit setje! mocht je dit setje willen raad ik je aan om het te controleren als dat lukt.

Ik betaalde voor dit setje €1,99 en te koop bij de Big Bazar in meerdere kleuren combinatie's.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails