dinsdag 20 mei 2014

Swatches | 1x Sally Hansen + 1x Essence

Ik kocht laatst 1 nagellakje van Sally Hansen bij de Action en heb helaas er tot nu toe niet meer kleurtjes kunnen vinden, daar wilde ik op wachten om een artikel te schrijven maar aangezien ik ook nog 1 lakjes van Essence had liggen uit de nieuwste collectie Cookies and Cream besloot ik deze samen in 1 artikel te bespreken.
Kijk je mee?


Deze Sally Hansen nagellakjes vind ik erg fijn, een mooi breed afgerond kwastje en drogen ook snel.
Ik kocht bij de Action 1 lakje, namelijk Resurrection, dit is een grijs/blauw kleurtje.
Er waren helaas in de buurt hier geen andere kleuren, alleen geel maar die wil ik niet.



Deze dekt goed in 2 laagjes, vind dit lakje zo fijn!

Ik kocht deze bij de Action voor €0,99

Essence Cookies and Cream 02 Yummy, Yummy!:
Uit de Essence Cookies and Cream collectie kocht ik 1 nagellakje nr. 02. De rest sprak mij niet echt aan.



Dit lakje is een metallic parelmoer beige kleurtje die dekt in 2 laagjes. Wel is deze een beetje streperig.

Dit lakje kost €1,99 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

Wat vinden jullie van deze nagellakjes?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails