zaterdag 31 mei 2014

Swatch | Ciate Very Colourfoil manicure set

Ik was laatst bij de Big Bazar en zag daar hele leuke Ciaté nagellak setjes liggen, ze hadden meerdere soorten en ik koos voor een foil setje.
Ze hadden ook o.a. feather, caviar, velvet en denim.

Dit zit er allemaal in het setje:
- Nagellak
- Folie lijm
- Folie, verschillende soorten
- Nagellakwiel.


Er waren verschillende kleuren setjes maar ik koos voor een foil setje met een mint kleurtje.
Deze dekt goed in 2 laagjes en droogt snel.


Hoe werkt het:
- Je lakt je nagels in 2 laagjes, laat het goed drogen.
- Breng de folie lijm aan waar je het folie wilt hebben.
- Laat dit even drogen en druk dan het folie erop, goed aandrukken en dan in 1 beweging eraf halen.
- Topcoat en je bent klaar.


Resultaat na 1x:
Als je 1x het folie hebt gedaan zag het er bij mij niet zo goed gelukt uit, alleen mijn wijsvinger is goed gelukt dus ik besloot nog meer lijm aan te brengen en het opnieuw te doen op de 'kale' plekken.

Resultaat na meerdere keren:
Na meerdere keren het gebruikt te hebben zag het er al beter uit alleen de zilveren vind ik er mooier uitzien dan de roze eigenlijk...

Helaas bleef het folie ook er niet lang op zitten, de volgende dag was ik al wat stukjes kwijt....
Terwijl ik er wel een topcoat over heen heb gedaan.

Ik weet het niet wast ik ervan moet vinden, vind het zo rommelig staan op de een of andere manier.... jullie?

Ik betaalde voor dit setje €8,99. Te koop bij de Big Bazar.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails