woensdag 7 mei 2014

Review | Mascara Wibra 1 euro

Deze mascara zag ik liggen bij de Wibra voor maar €1,- dus ik besloot deze te kopen om te testen voor jullie.
Kijken jullie mee?
Er was maar 1 soort, zwart waterproof van het merk Sencebeauty. Er zit 10ML in.


Het mascara borsteltje is van normaal formaat en heeft gelukkig geen klontjes aan het borsteltje, dat vind ik altijd zo vervelend dat je eerst het borsteltje moet afvegen.


Resultaat:
Links zonder mascara en rechts met mascara.


Deze mascara geeft mijn wimpers lengte en maken ze zwarter maar ik weet het niet, ik mis iets, vind het resultaat te weinig voor mijn doen.

En of deze mascara echt waterproof is? Nou niet echt....

Ik kocht deze mascara bij de Wibra voor €1,-.

Wat vinden jullie van het resultaat?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails