woensdag 14 mei 2014

Review | BornPrettyStore Make-Up

Vandaag review ik 3 producten van de webshop BornPrettyStore.
Jullie kennen deze webshop vast van nagel producten maar ze hebben ook make-up.


BornPrettyStore heeft van alles nog te koop, van makeup brushes tot kleding, echt van alles!

Aller eerst een Smokey eyes palette in nr. 01:


Het palette zit verpakt in een zwart doosje, het geeft altijd iets extras als een product verpakt zit in een doosje vind ik.


 Ik koos voor nr. 01, een palette met bruin en grijs tinten.


Er zit ook een spons applicator bij.

Swatches:
Het pigment is erg goed, prachtige shimmer kleuren.

Klik hier om naar het artikel te gaan. Het palette kost omgerekend €5,05.

Losse oogschaduw nr. 08:

Ik koos ook voor een losse oogschaduw poeder is nr, 08, dat is een mooie bruin/gouden shimmer kleur. Het potje heeft een zwarte deksel en is aan de onderkant doorzichtig zodat je goed de kleur ziet.


Swatch:
Het pigment is erg goed, alleen de kleur in het potje vind ik wel wat mooier, dan is het meer bruin maar de swatch nijgt naar goud toe.

Klik hier om naar het artikel te gaan. Omgerekend kost het €3,25

Eyeliner zwart:

Ik koos ook nog voor een eyeliner in het zwart met een stift puntje, deze vind ik zelf altijd erg fijn werken.


 Swatch:

Het puntje wiebelt wel een beetje als je er mee bezig bent maar het pigment is goed, goed zwart en je kan er dunne lijnen mee maken. Prima eyeliner voor dat geld.

Klik hier om naar het artikel te gaan. Omgerekend kost het €1,45

Ik maakte ook nog een ooglook met het oogschaduw palette en de eyeliner:



Het zijn allemaal fijne producten met goed pigment.
Hebben jullie wel eens make-up gekocht bij BornPrettyStore?

Met de kortingscode NAILH10 krijg je 10% korting op je bestelling!



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails