zaterdag 19 april 2014

Swatches | Wet'n Wild Spoiled Nagellak

Bij de Big Bazar kocht ik laatst ook 3 nagellakjes van Spoiled by Wet'n Wild. Ik kende deze nagellakjes nog niet dus ik was erg benieuwd of het war was.
 


Ik koos 3 kleurtjes uit, ik kocht ook nog een oogschaduw palette want het was 2 voor €4,-.
Ik koos voor : S013 Fuzzy Dice, S047 Deeper Dive en S062 2 weeks sober.
 

 
Ik vind het mooie flesjes qua uiterlijk en er zit qua inhoud 14,8 ML in. Het kwastje is lekker breed.

S013 Fuzzy Dice:

Fuzzy Dice is een roze kleurtje wat helaas pas dekt in 3 laagjes, maar hier en daar zie je op de foto's toch nog mijn nagel erdoor heen, jammer!

S047 Deeper Dive:

Deeper Dive, tsjaa, op de foto's draag ik 3 laagjes en dan is deze nog lang niet dekkend, jammer!
Deze zal veel mooier zijn over een ander kleurtje heen.

S062 2 weeks sober:

2 weeks sober, deze dekt gelukkig het beste van deze 3, deze dekt namelijk al , zoals het hoort, in 2 laagjes.

Ik vind het jammer dat ze zo slecht dekken, heb meestal geen zin om meerdere lagen aan te brengen van een kleurtje, 2 vind ik wel genoeg. Ze drogen ook niet heel snel...

Ik kocht ze bij de Big Bazar voor 2 voor €4,-.

Hebben jullie deze lakjes ook al?





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails