donderdag 17 april 2014

Swatches | 3x L'Oréal Nagellak

Ik kocht bij de Big Bazar 2 L'Oréal nagellakjes en bij de Action ook 1.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.
 


Ik had al eerdere L'Oréal nagellakjes uit de color riche lijn gehad en deze zijn erg fijn, hebben een lekker breed rond afgerond kwastje.


Ik kocht 3 nieuwe kleurtjes, het zijn kleine flesjes van maar 5ML, normaal gesproken zou ik ze niet in de winkel kopen, want dan zijn ze best prijzig voor zo'n klein flesje maar voor deze prijs is het prima.

 
Swatches:
 
621 Paris Avenues:

621 is een mooi blauw/groen/grijs kleurtje zonder shimmer wat perfect dekt in 2 laagjes.

818 Sweet Amethyst:

818 is een metallic kleurtje dat wel iets streperig is maar dekt in 2 laagjes.

829:

En dan de laatste, 829, dit is een enorme tegenvaller, op de foto's draag ik 3 laagjes en nog dekt deze niet.... zo jammer het is een prachtige paarse kleur.
Deze droogt ook matte op.

Bij de Big Bazar kocht ik ze voor €2,99 p/st. en bij de Action voor €2,49.

Hebben jullie L'Oréal Color Riche nagellak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails