donderdag 24 april 2014

Swatch | Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance 03 Glitterama

Ik kocht van de Catrice Luxury Lacquers 1 lakje uit de Million Brilliance serie. Deze serie bestaat allemaal uit glitters en ik weet van mij zelf dat ik haast nooit glitters draag dus kocht ik er maar 1, een groene nummer 03.

 
Vandaag swatch ik deze, kijk mee!
Het kwastje is zoals de andere, lekker breed en afgerond, erg fijn.

Op onderstaande foto's draag ik 3 laagjes en dan is deze nog niet helemaal dekkend maar deze is op z'n mooist als je het over een groen lakje lakt.

Het lakje bevat kleinere en grotere glitters.


Ik vind het lakje er wel heel erg tof uit zien eigenlijk, zo storend is het niet dat het niet helemaal dekkend is.

 
Wat vinden jullie? En kochten jullie de glitter lakjes?

Dit lakje kost €3,59 p/st. en tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails