woensdag 2 april 2014

Review | Urban Decay Naked 3 (BuyInCoins)


Het laatste Urban Decay Naked palette die ik besteld op BuyInCoins is het Naked 3 palette.
Zaa deze net zo goed zijn als de andere?
Kijk mee!

Ook deze ontvang je in een doosje, met op de achterkant weer informatie en de kleuren, zie voor geen meter kloppen...
 
Het uiterlijk van het palette is echt heel mooi!


Ook deze heeft aan de binnenkant een spiegel en er zit een kwastje bij.


Het kwastje heeft 2 kanten, een oogschaduw kwast en een blending kwast.
Beide zijn erg zacht maar ik gebruik liever mijn Zoeva kwasten.


Swatches:
Strange - Dust - Burnout - Limit
 
Dit zijn 3 shimmer kleurtjes en 1 matte, de matte (burnout) zie helaas haast niet.
 

Buzz - Trick - Nooner - Liar
 
De 1e en 2e vallen ook een beetje tegen maar de laatste 2 zijn goed gepigmenteerd.

Factory - Mugshot - Darkside - Black heart
 
Deze 4 zijn allemaal goed gepigmenteerd alleen darkside valt wat tegen omdat die in het palette erg donker lijkt.

 
Als je zo alle swatches bij elkaar ziet valt het nog best mee, ziet er goed uit zo.
Wel zijn ze wat korrelig dus oppassen voor fall out.

Ik wil toch 1 ding nog even kwijt, de kleuren op de achterkant van het palette kloppen voor geen meter en de kleuren kloppen ook niet met de foto op BuyInCoins helaas....

Hierboven zie je het palette dat ik heb gekregen en de foto van BuyInCoins, daar is het palette gewoon veel mooier... Maar ik heb ze al gemaild maar krijg geen reactie helaas, is erg jammer.
 
Ik betaalde voor dit palette €5,05
Klik hier om naar het artikel te gaan.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails