woensdag 30 april 2014

Review | Urban Decay Flushed

Ik had een tijdje geleden op BuyInCoins het Urban Decay Naked Flushed palette besteld maar deze kwam kapot aan dus ik kreeg een deel van mijn geld terug en ik heb deze weer opnieuw besteld en gelukkig kwam deze wel heel aan.
Kijk mee.

 
De eerste die kapot was kreeg ik in een doosje maar die was ook kapot vandaar dat je plakband op de foto ziet maar de tweede kreeg ik jammer genoeg niet in een doosje.
 

 
Er zitten 3 kleuren in, een bronzer, highlighter en een blush.
 

Het uiterlijk vind ik erg mooi, brons met gouden letters.


Aan de binnenkant zit over de hele lengte een spiegel, erg handig voor onderweg.

De kleuren in het palette zien er erg mooi uit, met mooie shimmer.

 
Swatches:
Hmm.. de swatches vallen mij tegen eigenlijk, maar voor mijn huidskleur is dit prima maar als je wat getinter bent is dit pigment jammer voor je....
De shimmers die je zo mooi in het palette ziet zie je ook haast niet terug.

Ik betaalde voor dit palette € 3,85. Klik hier om naar het artikel te gaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails