donderdag 10 april 2014

Review | Too Faced Boudoir Eyes Palette (BuyInCoins)

Ik had al het Naturel Eyes eyeshadow palette van Ebay en laatst bestelde ik nog het boudoir eyes en summer eyes op BuyInCoins.

Vandaag laat ik jullie het Boudoir Eyes palette zien.




Ook deze zat weer goed verpakt en kwam gelukkig heel aan, het palette zelf zit in een doosjes.

Het uiterlijk van dit palette is ook weer erg mooi, ook weer in een tinnen blikje en dit keer met een soort van kussen print.
Alleen al om het uiterlijk zal ik het kopen.



Dit palette bevat 6 oogschaduw kleuren en 3 highlighters.


Er zitten 2 matte kleuren in en de rest zijn shimmer kleuren.


Er zit ook een boekje bij met 3 looks.


 Swatches:
Dit zijn de 3 highlighters, een lichtere dit matte is en 2 met shimmer, de 3e vind ik wel wat donker voor een highlighter maar die kan je gewoon op je ooglid gebruiken.

Dit zijn de 6 oogschaduwen, zoals je ziet 1 matte (de 4e), alhoewel de zwarte lijkt ook matte maar in het palette zie je daar toch wat glitter in.

Het pigment is van alle kleurtjes goed, de matte tinten wel weer wat minder maar de zwart hoeft van mij ook niet zo zwart te zijn.


Ik ben weer super blij met dit palette en binnenkort volgt er nog een review over het andere palette.

Ik betaalde voor dit palette op BuyInCoins maar € 3,35 en je kan het palette hier bestellen, klik hier.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails