dinsdag 29 april 2014

Review | Pure Elements Reinigings melk

Ik heb laatst de reinings melk van Pure Elements ontvangen en vandaag review ik deze voor jullie.
 



Informatie:
Milde reinigingsmelk met waardevolle duindoorn- en amandelolie, evenals natuurlijke, verzorgende Vitamine E and sheaboter. Deze reinigingsmelk verwijdert afvalstoffen en make up. De toegevoegde bergkristallen en etherische oliën geven uw huid energie. De reinigingsmelk is vrij van conserveringsstoffen.
 
Verpakking:
De verpakking ziet er leuk uit, heel luxe.
Er zit 200ML in.

Geur/werking:
De geur is heerlijk fris en op je huid voelt het ook heel verfrissend aan, heerlijk!
Vooral in de ochtend is het fijn, dan is je huid heerlijk fris voordat je weer nieuwe makeup aanbrengt.
De reinings melk haalt mijn make-up er goed af, wel gebruik ik natuurlijk er na nog wel een tonic voor de aller laatste restjes.


Mijn huid voelt na gebruik heerlijk fris en schoon aan en plakt niet.

De reinings melk van Pure Elements kost €18,90. En is hier verkrijgbaar. Klik hier.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails