zaterdag 12 april 2014

Review | Mascara Makeup actie

Vandaag review ik een mascara van het merk Hean wat verkrijgbaar is via make-up actie.nl
In dit artikel vertel ik jullie ook meer over make-up actie.nl
 


Allereerst over make-up actie.nl:
Ze zijn van start gegaan in het najaar van 2013. Ze zijn ook gestart in Belgiƫ en Duitsland.

Hoe werkt het:
Wanneer je lid wordt van de make-up actie krijg je alle producten gratis aangeboden. De enige kosten die eraan te pas komen zijn de verzendkosten. Het eerste product krijg je zelfs tegen gereduceerde verzendkosten van maar €1,-. De zendingen daarna worden verzonden tegen de reguliere verzendkosten van slechts €4,95. Wanneer je lid wordt doe je steeds voor een periode van 3 maanden mee en in deze 3 maanden ontvang je 3 producten van topkwaliteit ter waarde van €37,50.
De eerste 3 maanden zal dit gaan om een mascara, een BB cream en een lipstick.

Ik ontving deze maand een zwarte Gigant Shock XXL Volume mascara van het merk Hean.
Hean is een Pools merk.

 
Het uiterlijk is simpel, zwarte huls met zilveren opdruk. Lekker simpel maar een mascara hoeft van mij geen poespas de hebben, als het resultaat maar mooi is.

Het borsteltje is van normaal formaat, is prima.

 
Het resultaat: 

Links zonder en rechts met mascara.
 
Je ziet duidelijk het verschil en het effect vind ik erg mooi. Mijn wimpers worden goed zwart en lang.
Wel moet je oppassen voor spinnenpoten als je teveel aanbrengt. Je hebt maar weinig nodig.

Ik ben erg blij me deze mascara en gebruik deze vaak.

Voor meer informatie of als je lid wil worden neem een kijkje op http://makeupactie.nl/.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails