maandag 14 april 2014

Review | Himalaya Kruidentandpasta

Een tijdje geleden schreef ik al een news artikel over de nieuwste Himalaya kruiden tandpastas en vandaag reviwe ik deze.
 
 
Ik heb de Complete Care getest.
Informatie:
De Complete Care Tandpasta biedt 12 uur lang bescherming tegen schadelijke ziektekiemen, en verwijdert vlekken en plakvorming. Naast Miswak helpt ook Babool mee om tandvleesontstekingen te verminderen en bloedend tandvlees tegen te gaan.

Verpakking:
De tandpasta zit verpakt in een doosje en het uiterlijk past er goed bij.
De huls van de tandpasta is ook in gelijke kleuren.

Geur/smaak:
De substantie is klei achtig en het heeft ook die kleur maar gelukkig als je gaat poetsen wordt het wit. Ik schrok eerst wel een beetje hoor van die kleur;) Je proeft mint maar toch ook een beetje kruiden maar de mint heeft de overhand.

De tandpasta schuimt lekker en is heel erg fris. Na afloop heb je een heerlijke frisse adem.

De smaak is toch even wennen, ik vind persoonlijk alleen een mint geur erg lekker maar deze heeft ook nog een bij smaak, ik maak deze tube sowieso op maar ik weet niet of ik er nog 1 van zal kopen.
Mijn moeder heeft deze ook gebruikt maar vond het niet echt lekker, ze heeft liever een andere.


De Himalaya range is verkrijgbaar bij de betere drogist, en in diverse online shops. Zie hiervoor de verkooppunten op www.himalayaproducten.nl.
€ 3,99 voor tube van 75ml (100 gram)
 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails