zondag 20 april 2014

Review | Essence Cookies and Cream Eyeshadow & Blush

Ik kocht van de nieuwste collectie van Essence genaamd Cookies and Cream 2 oogschaduwen en 1 blush. Vandaag laat ik ze aan jullie zien.
 


Ik koos voor 2 oogschaduwen; 01 So hot, donut! en 03 Last night a cookie saved my life!
Beide zijn bruin tinten.
 
 
Het uiterlijk is niks speciaals , en het zijn baked oogschaduwen.
 

Swatches:
Wauw, mooi pigment! De kleuren zijn erg mooi en super gepigmenteerd.
 
Hieronder een ooglook met de 2 kleuren:
01 op mijn ooglid en 03 in mijn crease, highlighter, eyeliner en mascara erbij en klaar!

Ze waren erg zacht om aan te brengen en blenden goed, wel hadden ze iets fall out.

Ze kosten €2,89 en tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

Ook kocht ik van deze collectie nog een blush:
 
De blush zelf vond ik qua kleur er heel erg mooi uit zien, met mooie shimmer.


Ook dit is een baked blush.
Swatch:
Ook weer super mooi! Het is een prachtige kleur en het pigment is weer goed. Misschien wel iets te goed voor mijn lichte huid.
 

 
Op bovenstaande foto's heb ik de blush aangebracht, de 1e foto onder mijn daglicht lamp en de 2e foto onder kunstlicht. De blush laat een mooie roze kleur achter met een prachtige glans.
Ook deze is weer heel erg zacht.
 
Deze blush kost €2,99 en tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.
 
Ik ben erg blij met deze producten, ze zijn erg fijn in gebruik.
 
Fijne paasdagen!
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails