vrijdag 4 april 2014

Nieuw | Ikea Alex kast

Ik heb sinds een tijdje een nieuw ladeblok in mijn kamer, namelijk de ALEX van de IKEA met 9 lades.
Vandaag laat ik jullie deze zien.
 

 
Het kwam er gewoon op neer dat ik te weinig plek had in mijn kamer op mijn nagel dingen in op te bergen en ik had 2 koffers en een rieten mand op de grond staan maar dat vond ik niet mooi.
 

 
De Alex is een witte kast met 9 lades, 5 kleinere en 4 grotere lades.


 
De lades zijn erg handig, ze hebben een stop zodat ze er niet uit kunnen.
Het was wel een gedoe om het in elkaar te zetten maar met behulp van mijn vader is het gelukt.

Zo ziet het er nu uit in mijn kamer:


Ik ben er echt super blij mee! Er komt nog een filmpje online.

De Alex Ikea kast kost €99,95, ze hebben ook nog een kleinere variant te koop.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails