zaterdag 22 maart 2014

Swatches | 3x Essence Effect nagellak

In het vernieuwde assortiment van Essence zitten ook hele mooie effect nagellakjes. Helaas alleen in het 2e schap dus het duurde even voordat ik ze had maar ik ben er super blij mee, ik kocht er uiteindelijk 3.
 
Vandaag swatch ik ze.
 


Ik kocht er dus 3, 2 Sugar lakjes en 1 Jewels lakje.


Het uiterlijk ziet er mooi uit, rond flesje en met zilver glimmende dop.

 
Swatches:
 
Metal Sugar 04 Skyfall:

Dit is een prachtig groen sand nagellakje, deze dekt met 2 laagjes.

Jeans Sugar 07 Blue-Jeaned

Dit is ook een sand nagellakje, prachtig donker blauw.
Deze dekt met 2 laagjes.


Glitter Jewels:

Dit is een topcoat die erg mooi is over een ander lakje heen. Op bovenstaande foto's draag ik 2 laagjes.
 
Hieronder heb ik deze opgebracht op 3 andere kleurtjes: (1 laagje)

Ik vind ze alle 3 erg mooi, vooral de Sugar lakjes ben ik helemaal fan van.

Ze kosten €1,99 p/st. en verkrijgbaar in het extra schap van Essence bij de Kruidvat.
 
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails