zaterdag 29 maart 2014

Review | Urban Decay Naked Basics Palette (BuyInCoins)

Op BuyInCoins kocht ik laatst ook het Naked Basics palette.  Ik was hier erg benieuwd naar omdat er allemaal matte kleuren in zitten.
Vandaag review ik deze.
 

 
Het palette zit in een doosje met op de achterkant informatie en met de kleuren.
 

 
 Op het palette zelf staat Urban Story dus daar zie je meteen al dat het nep is.


Er zitten 6 kleuren, bruin tinten van licht naar donker en een zwarte.

 
Er zit ook een grote spiegel in alleen bij mij blijft de spiegel niet staan, dat is wel een beetje onhandig maar andere hebben daar geen last van zag ik op andere blogs.



 Swatches:
De swatches zijn op dezelfde volgorde als de kleuren in het palette.
 
Het pigment is echt goed! Dat verbaasde me wel erg omdat meestal matte kleuren niet zo'n goed pigment hebben maar deze zijn echt goed.
 
Ik betaalde voor dit palette maar €2,95 en dat is helemaal geen geld.
Klik hier om naar het product te gaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails