zaterdag 15 maart 2014

Review | Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Palette (Ebay)

Ik bestelde op Ebay een prachtig fake Too Faced oogschaduw palette genaamd Natural Eyes.
Vandaag swatch ik deze.

Je ziet op Ebay nooit de verpakking, want het mag natuurlijk niet dus het is altijd spannend hoe het eruit komt te zien maar het ziet er super uit!
Het zit namelijk in een tinnen blik.
Heel erg mooi met bloemen erop, prachtig vormgegeven.



Er zit ook een boekje bij, deze zit voor de spiegel.


Er zit 3 grote pannetjes in en 6 kleinere, er zitten nude en shimmer kleuren in.
De grotere pannetjes zijn highlighters, 1 matte en 2 met shimmer.


In het boekje staat hoe je 3 verschillende looks maakt.


Swatches:
De 3 grotere pannetjes:
De 1e is een matte en de 2e en 3e hebben shimmer, de 3e vind ik wel te opzichtig voor als highlighter eigenlijk. De 2e is erg mooi!

De 6 kleinere pannetjes:
Het pigment is goed, de matte kleuren zijn wat minder maar dat is niet erg. De kleuren met shimmer zijn erg mooi, je kan hier mooie ooglooks mee maken.

Ik heb ook een ooglook gemaakt, hier draag ik Push Up op mijn ooglid, Cocoa Puff in mijn crease en Heaven als highlighter.

 
Hieronder een ooglook met matte kleuren; velvet revolver op mijn ooglid en sexspresso in mijn crease, silk teddy als highlighter.


 

Er zijn ook nog 3 andere varianten te koop, 1 blush, 1 ook met bruin en met zwart kleuren erin en 1 met blauw/roze erin.
De andere 2 oogschaduw palette wil ik ook nog graag bestellen, in het blush palette zitten creme blushes en daar houd ik persoonlijk niet zo van. Alleen al om het uiterlijk van de paletten zou ik ze gaan bestellen;)

Edit: Inmiddels heb ik ook de 2 andere oogschaduw paletten besteld bij BuyInCoins!


Dit oogschaduw palette kocht ik op  Ebay voor €3,45 en hier kan je deze bestellen. Klik hier
Hier kan je de andere varianten zien: Klik hier

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails