donderdag 20 maart 2014

Review | Schwarzkopf ESSENCE ULTÎME Shampoo en Conditioner

Nieuw in de drogist, Schwarzkopf Essence Ultime shampoo en conditioner. Ik heb de Omega Repair getest.
Vandaag bespreek ik ze met jullie.

Informatie:

Het best bewaarde beautygeheim is eindelijk onthuld:
Schwarzkopf Essence ULTÎME en Schwarzkopf Blonde ULTÎME,
de twee nieuwe haarmerken van Schwarzkopf, die ontwikkeld
zijn in samenwerking met beauty-icoon Claudia Schiffer.
Schwarzkopf Essence ULTÎME biedt vrouwen een haarverzorgingslijn voor sterk, glanzend en schitterend haar. De hoogwaardige formules van Schwarzkopf Essence ULTÎME bevatten luxe parelextracten. Met zijn schitterende, stralende glans was de parel altijd al een felbegeerd product voor sieraden en beautyproducten. In de Schwarzkopf Essence ULTÎME-formules is de parel een groot onderdeel van het waardevolle ULTÎME-4-Complex, een combinatie van parelextracten, panthenol, verfijnde proteïnen en keratine.
  
Verpakking:
 
De shampoo en conditioner zit in een standaard mooie verpakking, hoog en dun.
De dop is goud en op het etiket is deze kleur er ook in verwerkt, mooi dat het terug komt.
Ze bevatten beide 250ML.

Geur:
De geur is heerlijk, zacht en niet te sterk, beide ruiken hetzelfde en deze geur blijft ook lekker hangen aan je haren. Dit blijf je de hele dag nog wel ruiken.

De shampoo heeft een prachtige parelmoer kleur en de conditioner is wat dikker qua substantie en is helemaal wit.

 
Werking:
Ik heb de shampoo en conditioner een tijd samen in combinatie gebruikt.
Ik heb zelf vet haar en ik gebruik altijd een shampoo speciaal voor vet haar dus ik was wel benieuwd of ik verschil zag omdat deze shampoo en conditioner niet speciaal voor vet haar is maar eerlijk gezegd merk ik geen verschil dus dat is fijn.
Mijn haar ruikt en voelt heerlijk, lekker zacht door de conditioner maar verder merk ik niks speciaals dus of dit nou echt een nieuwe toevoeging is aan het assortiment, dat betwijfel ik.

Ze kosten €4,99 p/st. en verkrijgbaar bij de drogist.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails