maandag 24 maart 2014

Review | Pure Elements Oogcreme

Ik zit in dubio, ik kreeg laatst een oogcreme van een webshop toegestuurd, het bleek dus een anti age oogcreme te zijn, dit heb ik nog niet nodig gelukkig dus ik zit in dubio of ik dit artikel wel of niet online zou zetten maar ik vind het altijd wel dat als een webshop mij iets opstuurt dat ik het dan wel review.
Dus bij deze, een kort review.
 
Informatie:
' Hooggeconcentreerde oogcrème met zeldzaam lotusextract en vitamine E. Deze oogcrème bevat drie soorten hyaluronzuur: hyaluronzuur in korte ketens voor effecten op lange termijn, hyaluronzuur in lange ketens voor een onmiddellijk effect en hyaluronzuur liposomen die doordringen in de diepere huidlagen. Dit hyaluronzuur voorziet de tere huid rondom de ogen van een intensieve vezorging. De toegevoegde bergkristallen en etherische oliën geven de huid energie. Daarmee is deze oogcrème zeer geschikt voor de intensieve verzorging van de delicate huid rondom de ogen.  De oogcrème is vrij van conserveringsstoffen, dierlijke bestandsdelen en geurstoffen die allergieën kunnen veroorzaken. Daarmee is het ook voor veganisten geschikt.'
 

Verpakking:
De verpakking is mooi, met een zilveren dop en paars etiket.
De oog crème bevat 15ML.

Geur:
De oog crème heeft een lichte geur en is wit qua substantie.

Werking:
Je hebt maar een klein beetje nodig en je moet het goed uitsmeren anders blijft het wittig. Het duurt wel even voordat het ingetrokken is, het blijft nog een tijdje plakkerig.
Ik zou niet weten wat dit voor mijn huid rondom mijn ogen zou moeten doen, ik zie echt geen verschil, ik heb ook niet een droge huid rondom mijn ogen...

Conslusie:
Ik weet het niet, ik kan het product niet goed testen omdat het een anti age oog crème is, dus tjsaa, meer kan ik er niet over zeggen.

Pure Elements Hyaluron Serum anti-age oogcrème kost €26,50 en hier verkrijgbaar, klik hier.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails