zaterdag 8 maart 2014

Review | Organix Shampoo en Conditioner

Ik ben er altijd voor in om nieuwe producten te testen. Ik heb verschillende geuren shampoo en conditioners getest van het merk Organix.
Milieuvriendelijk, duurzaam, maatschappelijk verantwoord en toch luxe en stijlvol? Amerikaanse sterren als Tyra Banks en Carmen Electra zweren inmiddels bij de shampoos van Organix. Dankzij de natuurlijke producten van Organix houden zij hun haar in topconditie.


 
Ik testte een shampoo en conditioner in de geuren kokosnoot en cherry blossom ginseng en een conditioner is teatree mint.

Allereerst de verpakking, erg leuk zeg! Vrolijk en met een leuke tekst erop.

Ik heb alle 3 de geuren gebruikt en persoonlijk houd ik niet van kokosnoot dus die vind ik wat minder maar de andere geuren zijn heerlijk, je haar blijft er ook lekker naar ruiken , heerlijk!
De substantie is vrij dik en die mini's kon ik ook maar 1x gebruiken, ik kreeg er gewoon niks meer uit, het is een soort dikken gel. De full size heb ik nou een aantal keren gebruikt en mijn haar voelt zo zacht aan na gebruik, fijn! Dat hoort natuurlijk bij conditioner. Ook zijn mijn haarpunten minder droog.

Alle shampoos en conditioners zijn samengesteld uit organisch actieve ingrediënten en zijn vrij van sulfaten, fosfaten en parabenen.
De stijlvolle verpakkingen worden vervaardigd van gerecyclede materialen.
De teksten worden gedrukt met milieuvriendelijke inkt op composteerbare etiketten.
Niet voor niets verdienen deze verpakkingen dan ook het Earth Friendly Environmental Packaging logo.

Er zijn ook nog meerdere geuren verkrijgbaar; Macadamia Oil, Awapuhi Ginger , Brazilian Keratin Therapy en Moroccan Argan Oil.

De full size kosten €9,99 p/st. en verkrijgbaar in België bij de DI.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails