vrijdag 21 maart 2014

Review | Mineralissima


Mineralissima is een webshop dat minerale make-up verkoopt en vandaag laat ik jullie wat producten zien.
 


Eyeshadow:
Deze ontving ik in 2 kleuren; Praline en Sahara.

Informatie:

Sahara:
Minerale oogschaduw Sahara is een natuurlijke, shimmer oogschaduw with gouden terracotta accenten. Onze natuurlijke oogschaduwen bevatten geen bismuth, talk, nanodeeltjes, parabenen en parfum.

Praline:
Verwen je met deze schuld-vrije chocolade! Onze minerale oogschaduwen bevatten geen bismuth, talk, nanodeeltjes, parabenen of geurstoffen.

 
Ik heb tester zakjes ontvangen dus hoe het uiterlijk er normaal uit ziet kan ik niet over oordelen.
Maar in het zakje zit nog best veel, je hebt ook niet zo veel nodig.
 
Het valt mij wel meteen op dat de kleuren niet echt overeen komen met de kleuren op de website, jammer.

Praline is een donker bruine shimmer kleur, Sahara is een lichte bruine/oranje shimmer kleur.
Beide bevatten goed pigment, de kleuren zijn prachtig!

 
Een tester zakje kost €1,25 en full size €5,95

 
Foundation 1.2 Neutral Light - Finishing powder Chiffon Finish:
Ik ontving ook nog een foundation en een finishing powder.

Minerale foundation 1.2 is Geschikt voor lichte huidtypes met neutrale en warme ondertonen. Deze losse foundationpoeder is 100% natuurlijk en bevat een natuurlijke zonnebescherming door titaniumdioxide en zincoxide. Breng aan met een kabuki kwast of een foundation kwast. Onze minerale foundations zijn geschikt voor de gevoelige huid.

Finishing poeder Chiffon Finish, onze bestseller, is een ultra lichte, zijdezachte minerale poeder. Het is transparant en kan op zichzelf gebruikt worden of als finishing touch na het aanbrengen van minerale foundation. Een must-have voor een gladde en zacht uitziende huid.


Ook van deze ontving ik testerpotjes, normaal zit het in een groter potje met zeefdeksel, deze is meteen open als je de deksel eraf haalt.
Beide zijn vrij licht en met een oranje ondertoon.

 
Ik heb zelf een droge huid, vooral veel velletjes, heel vervelend. Maar ik vind deze foundation er niet echt mooi uitzien op mijn gezicht, dekt wel redelijk goed maar de kleur is niet helemaal mijn ding en ik heb het idee dat velletjes meer opvallen.
 
Ik blijf toch liever bij mijn vloeibare foundation..
 

Hieronder een foto zonder foundation en met foundation en finishing powder.
 

De foundation kost € 1,75 voor een testerpotje en € 13,75 voor full size.
Minerale finishing powder kost € 1,80 voor een testerpotje en € 14,00 voor full size.

Minerale Blusher Sneaky:
Als laatste ontving ik een full size blusher in de kleur Sneaky.

Een mooie glinsterende roze minerale blusher met een abricose ondertoon. Onze blushers bevatten geen Bismuth Oxychloride, nanodeeltjes, geurstoffen of parabenen.


Dit zit in een groot potje met zeefdeksel en dat is erg handig.

De kleur is echt heel erg mooi roze/abrikoos met shimmer, prachtig!

 
Het pigment is prima, je hebt ook maar een klein beetje nodig.
 

Voor een tester potje betaal je € 2,25 en full size €9,00

Alle producten, en meer, zijn te koop bij Mineralissima.

Gebruiken jullie minerale make-up?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails