maandag 31 maart 2014

Review | Herblove Cucumber Facial Gel

Een tijdje geleden ontving ik een gezichts gel in de geur komkommer van het merk HerbLove van de webshop Ejove.
 


Informatie:
'Cucumber Facial Gel incorporates Cucumber extract which helps reduce the tanning effect due to the sun and also minimizes the dark circles under the eyes. It helps improve the skin tine and adds a unique glow to the skin.
Directions of use: Massahe gently on the skin till it is absorbed and wash overnight.'
 
Verpakking:
De facial gel zit in een doosje verpakt en heeft mooie groene accenten.
De gel zelf zit in een witte pot met groen etiket. Er zit 100g in.
 

Geur:
De geur is heerlijk fris en zoet, heerlijk voor in de zomer ochtenden. Maar of ik zou echt komkommer erin ruik weet ik niet

Het heeft ook echt een gel substantie. Je hebt ook echt maar een klein beetje nodig, heel zuinig is gebruik dus. Het trekt redelijk snel in en voelt verfrissend aan op je huid.


Werking:
Ik heb deze een tijdje gebruik elke dag op mijn gezicht en mijn huid voelt elke keer weer heerlijk zacht aan, erg fijn!

Conclusie:
Ja ik vind het een erg fijne facial gel. Ook is het niet getest op dieren. De geur is lekker fris en trekt snel in je huid.

Deze Komkommer facial gel kost €2,95 en hier verkrijgbaar, klik hier.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails