woensdag 12 maart 2014

Review | Essence All About sunrise Eyeshadow palette

Het andere Essence all about palette dat ik graag wilde is het Sunrise palette, deze bevat ook 6 mooie shimmer kleuren.
Vamdaag review ik dit oogschaduw palette.
 


In dit Sunrise palette zitten de wat zonnige kleuren en voor de rest ook nude kleuren.


Er zitten 6 shimmer kleuren in, een lichte highlighter, brons, bruin, goud/geel, goud/rosé en bruin.
Er zit in dit palette ook weer geen matte kleur.



Swatches:
Het pigment van de kleuren is goed en de 5e kleur is totaal anders als je deze swatched, in het palette is het meer roségoud en op de swatch meer goud.


Hieronder heb ik ook een ooglook gemaakt met 3 kleuren; de 5e op mijn ooglid, 6e in mijn crease en de 1e als highlighter.


 
Het Essence All About Sunrise Eyeshadow Palette kost €3,59 en verkrijgbaar bij de Kruidvat.
Let op: Alleen in het 2e schap verkrijgbaar.

Wat vinden jullie? Yay or Nay?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails