zondag 23 maart 2014

Review | Catrice Gradation Blush (Creme Fresh)

Ik ben volgens mij een klein beetje verslaafd aan mooie blushes en highlighters, en ook de nieuwste collectie van Catrice genaamd Creme Fresh bevat een mooie gradiënt (ombre) blush.
Vandaag review ik deze.



Het is een prachtige roze ombre blush met een mooie glitter erin.
Dit is nr. 01 Waterloo Sunrise

Mooi hé?


 Het loopt prachtig over van licht naar donker.
 
Swatches:

v.l.n.r. donker - midden - licht - mix
Op de swatches heb ik eerst alle 3 de kleuren apart geswatched en daarna door elkaar. Op mijn wang zie je de kleuren ook door elkaar.
Het pigment is goed en het is niet te heftig op mijn lichte huid.

Deze gradation blush hoort bij de Catrice Creme Fresh collectie en is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister maar let op; op=op!
De blush kost €3,99

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails