dinsdag 18 maart 2014

Review | 2x Essence lipsticks

In het vernieuwde assortiment zaten ook nieuwe lipsticks, ik kocht 1 nieuwe en 1 die er al was. Vandaag review ik ze.
Het uiterlijk vind ik super van Essence, mooi matte zwart met op de dop een e en op de helft waar het open gaat een randje met de kleur van de lipstick.

 
 
Ik kocht nr. 07 Natural Beauty en 13 Love Me.
13 Love Me is een nieuwe kleur.


Beide kleuren lijken op elkaar maar de ene is toch maar rozer dan de ander. Ik houd niet zo van opzichtige lipsticks dus deze zijn prima voor mij.


In de lipstick zelf staat ook een e.

Swatches:
07 Natural Beauty en 13 Love Me.
Niks - 07 Natural Beauty - 13 Love Me.
 
De lipsticks vallen niet heel erg op maar dat wilde ik juist, het geeft net even wat extra's maar niet te opvallend.
De lipsticks zijn lekker zacht maar ruiken echt naar lipstick, dat is wat minder...
 
 
De Essence Long Lasting lipsticks kosten €2,39 p/st en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails