zondag 30 maart 2014

Review | 2B Producten

Ik heb laatst weer een leuk pakketje van 2B ontvangen, ik ben namelijk 2Blicious.
Vandaag review ik ze voor jullie.
 

 
Aller eerst een blush soufflé in 04 Deep Pink.
 


Ik zelf ben nooit zo'n fan van creme blushes maar ik ging met goede moet deze testen.


De kleur is oranje zonder shimmer.


Swatches:

 
Wauw wat een kleur komt ervan af!
 
Ik heb het ook aangebracht op mijn wang natuurlijk, in het begin was het wel even kijken hoe je het mooi aangebracht kreeg maar het lukte wel redelijk, je hebt ook maar een klein beetje nodig.
Als het opgedroogd is voel het net als poeder aan. Het blijft ook gelukkig niet glimmen.
 
Deze Blush Soufflé kost €5,95
 
Lipstick:
Ik heb deze lipstick in 28 Indian Summer, dat is ook een oranje/bruine kleur.


Het uiterlijk van de lipstick vind ik leuk, het heeft namelijk een mooie glimmende roze dop en de onderkant is matte zilver.


Swatches:
Het pigment van deze lipstick is ook weer erg goed, er komt super veel kleur af.
 
De kleur op mijn lippen; (sorry voor het niet mooi aanbrengen)
 De kleur lijkt wel iets minder oranje te zijn dan de swatch op mijn arm.
De lipstick heeft een typische lipstick geur en jullie zullen vast wel weten wat ik daar mee bedoel.

De lipstick is niet heel vettig maar trekt ook niet helemaal in.

De lipstick kost €4,95

Park Avenue mono oogschaduw (ook van het PR bureau van 2B)
De mono oogschaduw ontving ik in 02 Lila


Een voordeel van deze mono oogschaduw is dat deze hypo allergeen in, ideaal voor gevoelige ogen of voor mensen met contact lenzen.


Swatch:
Het is een licht lila/grijs metallic kleurtje, voor een lichte kleur is het pigment prima.
 
Deze kost €4,95
Oogpotlood 23 Bleu de Toi:

 
Een oogpotlood is altijd leuk, je kan er een simpele saaie look leuk mee maken door wat kleur toe te voegen.

Ik ontving het oogpotlood in een mooi blauw kleurtje.


Swatch:
 
 Het oogpotlood geeft veel kleur af en is lekker zacht, dit is al met 1 streepje.
 

 
 Het oogpotlood kost €3,95

 Ik heb ook een ooglook gemaakt met de oogschaduw en oogpotlood:
 



Ik heb de oogschaduw op mijn ooglid gebruikt en er een andere kleur bij gebruikt voor in mijn crease.
 

 
Ik vind het een leuke ooglook geworden met de oogschaduw en oogpotlood.

2B is te koop in België bij o.a. Kruidvat en DI.
In Nederland kan je terecht op de webshop; www.makeuptouch.eu

Blijf op de hoogte van het laatste 2B nieuws, like ze op facebook! www.facebook.com/2bcosmetics

Park Avenue is exclusief verkrijgbaar bij de DI in België.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails