vrijdag 28 maart 2014

Notd | Quida Gelnagellak

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe kleur gel nagellak zien. Zoals vele van jullie wel zullen weten draag ik altijd gel nagellak op mijn rechterhand.


Ik een nieuw kleurtje, namelijk nummer 13 van Quida gel nagellak. Ik draag altijd Quida gel nagellak en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw kleurtje.
 

 
De kleur is moeilijk te beschrijven, het is niet rood, het is niet paars maar in ieder geval met mooie shimmers.

 
Waarom draag ik gel nagellak alleen op mijn rechterhand?
Ten eerste, links is mijn swatch hand dus dan kan ik 3 weken niet swatchen.
En ten tweede, ik ben rechts dus rechts gaat mijn nagellak er gewoon snel af en breken mijn nagels snel dus gel nagellak is hiervoor ideaal.

 
Quida gel nagellak is o.a te koop bij onze webshop en winkel voor €10,95 per flesje (18ML) (incl. btw)


 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails