dinsdag 25 maart 2014

Nailart | Neon French Flowers

Ik heb weer een leuke nailart voor jullie!
Kijk mee!

Ik heb ook tussen door foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ik het gemaakt heb.

Stap 1: Natuurlijk een base coat gebruiken en goed laten drogen.
Stap 2: Ik heb French stickers erbij gebruikt maar je kan het ook uit de losse hand doen. Maak met een neon kleur een French manicure. Ik gebruikte Flip Flop Fantasy van China Glaze.

 

Stap 3: Laat dit ook weer goed drogen en dan pak je je witte striper erbij (Golden Rose), maar dan de vormen van de bloem blaadjes.


Stap 4: Kleur de bloem blaadjes in met de striper.



Stap 5: Pak je zwarte striper erbij (Golden Rose) en zet tussen de bloem blaadjes zwarte strepen zoals op onderstaande foto.


Stap 6: Pak een blauwe striper erbij (MAX Turquoise) en zet kleine streepjes in de bloem blaadjes.


Stap 7: Pak een zilver glitter stripeer (MAX Silver) en zet strepen over het blauw.


Stap 8: Pak je dotting tool en zet witte stipjes.



 
Stap 9: Ik heb er nog een gel topcoat over heen gedaan voor de mooie glans en dan blijft het tenminste lang zitten.





Sorry voor de vele foto's maar ik ben gewoon zo blij met het resultaat.!
Deze nailart kan je natuurlijk ook met andere kleuren doen.


 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails