dinsdag 11 maart 2014

Nailart | Lace

Ik heb de laatste tijden gewoon geen ideeën voor nailart, ik weet gewoon niet wat ik moet maken dus meestal draag ik gewoon een kleurtje maar ik heb laatst toch een beetje een nailart gemaakt, super makkelijk en voor iedereen goed te doen, kijk mee!
 

 



Ik heb deze nailart op de camping gemaakt en daar heb ik alleen Essence Colour en go nagellakjes
 

Ik koos voor 2 kleurtjes, 41 Very Berry en 79 Viva La Green.


Ik heb eerst mijn nagels roze gelakt en mijn ring vinger groen, als dat droog is lak je de helft schuin in een andere kleur.
Zet stipjes aan de rand met een dotting tool in dezelfde kleur als je het schuin hebt gelakt.
Als dat droog is zet je stipjes met de andere kleur in de stipjes. Topcoat en klaar ben je!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails