donderdag 27 maart 2014

Misstella tas

Tassen kan een vrouw nooit genoeg, ik zelf heb ook een tassen tik en heb er ook een *aantal*;)
Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe tas zien van de webshop Misstella
 

Ik he gekozen voor de:
'Imitation cross body/handbag with multiple compartments, imitation suede and studs'

De tas heeft een suede vlak met daaronder een leder vlak met studs.


Aan de zijkant zitten ritsen met leuke vleugeltjes.


De achterkant is helemaal van leder met ook een ritsvakje.


De binnenkant is bruin van kleur met meerdere vakjes.


De tas heeft ook een langer hengsel, dat vind ik zelf erg makkelijk als je ergens heen gaat, bijvoorbeeld winkelen, dan heb je je handen gewoon vrij.

De tas kreeg ik netjes verpakt en snel binnen.

Deze tas kost €19,95 en hier te koop, klik hier.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails