woensdag 26 maart 2014

Feel So Pure

Vandaag laat ik jullie wat producten zien van de webshop Feel So Pure. De webshop wordt gerund door moeder en dochter, erg leuk vind ik dat, omdat ik natuurlijk ook samen met mijn moeder de webshop en winkel heb.

Wax Melts:

Informatie:
Lotus Waxmelt
De geur van deze lotus is licht zoet, waterfris, schoon en enigzins licht poederig. De lotusbloem staat voor zuiverheid, vruchtbaarheid en schoonheid.

Fresh Cotton Waxmelt
Een heerlijk frisse geur van pas gewassen lakens, u ruikt een bloemige geur van roos, jasmijn, lelie en anjer.

Thee Roos Waxmelt
Een elegante bloemige geur, samengesteld uit de volgende geurnoten roos, bergamot, zoete viooltjes, amber, muskus en een klein beetje vanille.

Uiterlijk:
Het uiterlijk is leuk, 2x een bloemetje in het roze en licht perzik en een ronde in het blauw. Leuk dat ze niet standaard zijn en dat er verschil in zit qua vorm.

Geuren:
De geuren zijn heerlijk, vooral de lotus vind ik erg lekker, waxmelts vind ik erg fijn en brand ze ook best vaak, ze laten dan een heerlijke geur achter in je kamer.
 
Ze kosten €0,60 p/st. en hier te koop, klik hier.

Bomb Cosmetics Wow Factor Shampoo Bar:

Informatie:
Wow Factor Shampoo Bar
ontspannende geur met kamille en lavendel en een bosrijke basis. Het mengsel van etherische oliën en conditioners maakt het haar glad en zacht.

Uiterlijk:
Het is een ronde shampoo bar met een oranje achtige kleur. Het zit verpakt in een mooi doosje.
Inhoud: 50gr.

Geur:
De geur is heerlijk fris en je ruikt inderdaad een klein beetje lavendel, maar gelukkig niet veel want daar houd ik niet van.

 
Werking:
Ik heb nog nooit een shampoo bar gebruikt dus ik was erg benieuwd. Je maakt je haar nat en wrijft de shampoo bar erover heen, masseer het in en spoel het uit.
Het is gemakkelijk in gebruik en gaat ook best lang meer, ik heb het nu een aantal keren gebruikt maar zie nog dat dat er wat van af is. Het is dus makkelijk in gebruik, in wrijven en het schuimt meteen al, inmasseren, uitspoelen en klaar. De geur ruik je helaas niet meer op je haar.

Conclusie:
Een erg fijne shampoo bar en leuk om een keer uit te proberen maar of ik nu altijd mijn haar zo ga wassen weet ik nog niet. Ik merk niks anders aan mijn haar.

Deze kost €5,50 en hier te koop, klik hier.

Bomb Cosmetics Lemon Meringue Sliced Soap:

Informatie:
Lemon Meringue Sliced Soap
Geur: citroen meringue
Olie: may chang (tropische verbena), ylang ylang
Voordeel: verheffend, sensueel

Uiterlijk:
Het uiterlijk is super leuk, geel blokje en aan de bovenkant krullen.

Geur:
Ja de geur is echt limoen, heerlijk! Ik houd daar wel van, heerlijk voor in de aankomende zomer.

Conclusie:
Een erg fijne zeep! Zo'n heerlijke geur en dit blijf je ook nog wel even ruiken, alleen het schuimt haast niet dat vind ik wel jammer.
Mijn huid wordt heerlijk zacht van deze zeep.

Deze kost €3,95 en hier te koop, klik hier.

Al deze producten zijn te bestellen op de webshop Feel So Pure.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails