zondag 16 maart 2014

Bestelling | BuyInCoins/Ebay

Ik was zo benieuwd naar de andere fake Urban Decay paletten na mijn ervaring met het Ud Naked 2 dat ik ze ook wilde, helaas kon ik ze niet vinden op Ebay dus kocht ik ze op BuyInCoins.
Ik bestelde 3 palettten, kijken jullie mee?

Ik kocht het Naked 1 en 3 palette.
Het naked 1 palette:
Ook zie je op BuyInCoins ook geen foto's van het uiterlijk van de verpakking maar op BuyInCoins kan je reviews achterlaten met foto's dus daar zag je het uiterlijk al.
Klik hier als je deze wilt bestellen. Ik betaalde er €4,85 voor.

Naked 3 palette:
Hier ben ik ook erg benieuwd na, helaas staan hier geen foto's bij maar ik hoop dat het uiterlijk net zo mooi is als het echte palette.

Klik hier als je deze wilt bestellen. Ik betaalde er €5,10 voor.

Naked basics:
Dit palette bevat allemaal matte tinten van licht naar donker bruin + zwart. Deze lijkt mij ook erg mooi en voor mij handig mee te nemen naar de camping.

Klik hier als je deze wilt bestellen. Ik betaalde er €3,- voor.

Ik ben zeer benieuwd naar de palette, dit is trouwens mijn eerste bestelling bij BuyInCoins dus hoop dat alles goed gaat. Ik kreeg netjes een mailtje dat het verzonden was en je kan een foto in je account zien van je enveloppe. Betalen ging gemakkelijk via PayPal.

Inmiddels heb ik het al binnen(heeft er maar 9 dagen over gedaan) en hem meteen weer een bestelling gedaan:

Urban Decay blush palette:
Dit is een fake Urban Decay Flushed palette, met hierin 2 blushes en een highlighter.


Klik hier om naar het artikel te gaan. Ik betaalde er €4,01 voor.

Too Faced Boudoir eyes palette:
Ik had al het nude eyes palette (binnenkort review) en ik besloot ook deze te bestellen.

Klik hier om naar het artikel te gaan. Ik betaalde er €3,35 voor.

Too Faced Summer Eyes:
Ik besloot ook het summer eyes palette te bestellen, er is nog een variant, het blush palette maar daar zitten creme blushes in en dat spreekt mij niet zo aan dus heb ik het summer eyes palette besteld.

Klik hier om naar het artikel te gaan. Ik betaalde er €3,53 voor.

Zodra ik ze binnen heb plaatst ik uiteraard reviews.

Ik heb ook nog een horloge op Ebay besteld:

Klik hier als je deze wilt bestellen. Ik betaalde er €4,10 voor.


Hebben jullie wel eens wat op BuyInCoins gekocht?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails